-
Beställningar
- Alla kuponger har en giltighetstid som måste hållas.
- Betallänk
- Betalning före returleverans
- Hur långa leveranstider har ni?
- Hur vet jag hur många minuter film jag har på mina rullar?
- Hur vet jag när min beställning är färdig att hämtas hos er?
- Jag har beställt men inte fått någon orderbekräftelse via e-post.
- Kuponger / Värdecheckar
- Offert
- Orderbekräftelse
- Säkerhet
- Visa återstående artiklar ( 6 ) Dölj artiklar
-
Betalningsalternativ
- Jag har så mycket smalfilmer att jag önskar en offert.
- Kan jag betala med bank och kreditkort i butiken?
- Kan jag betala när jag hämtar mitt paket på posten?
- Kan jag handla mot faktura?
- Kuponger / Värdecheckar
- Kuponger / Värdecheckar
- Postpaket – postförskott
- Visa återstående artiklar ( 2 ) Dölj artiklar
-
Filmdigitalisering
- Ai uppskalning från SD-format till 4K
- Denoising
- Färgläggning av svartvit film
- HD-Filmskanning
- Sharpening via AI
- Skanning av 8mm – 16mm – 35mm film
- Standard-definition-Filmskanning
- Uppskalning och konvertering av SD till HD eller HD till 4K
- Vad är Deinterlacing
- Visa återstående artiklar ( 4 ) Dölj artiklar
-
- Ai uppskalning från SD-format till 4K
- Erbjuder HDSCAN digitala arkivformat
- Hur ser jag skillnaden på 8 mm film och Super 8 film?
- Standard 8 mm film eller Dubbel 8 film. Vad är skillnaden?
- uppskalning av film från SD-format till 4K
- Vad är Matroska FFV1
- Vilket arkivformat är bästa för digitala filmarkiv
- Visa återstående artiklar ( 2 ) Dölj artiklar
-
Konto
-
Frakter
-
Prislista
-
Spela upp Filmer
- Grundlig kontroll av Film
- Jag har inte uppdaterat min mediaspelare i min dator.
- Kundens ansvar att granska sina filmer och media
- Moderna tv-apparaternas inbyggda inspelningsfunktioner
- Redigera inte i en original film
- Säkerhet
- Vad är Matroska FFV1
- Viktiga säkerhetsåtgärder
- Visa återstående artiklar ( 3 ) Dölj artiklar
-
Filmhantering
-
Filmkodning
- Erbjuder HDSCAN digitala arkivformat
- Hur används Targa Sequence i videoproduktoner
- Kan en uppspelning i YUV 4:2:0 lagras vid inspelning i YUV 4:2:2
- Kan vHS-kassetter spela in i broadcast format 4:2:2
- Vad är bildformatet TIFF
- Vad är JPEG2000
- Vad är Matroska FFV1
- Vad är skillnaden mellan 4:2:2 och 4:2:0
- Vad är skillnaden mellan 4:4:4 och 4:2:2
- Vad är skillnaden mellan matroska FVV1 codec 4:2:2 och matroska FVV1 codec 4:2:0
- Vad betyder 4:2:2 YUV
- Vilket arkivformat är bästa för digitala filmarkiv
- Visa återstående artiklar ( 7 ) Dölj artiklar
Kundens ansvar att granska sina filmer och media
Det viktigt att belysa att det är kundens ansvar att granska sina filmer och media som HDSCAN har digitaliserat och att kontakta oss inom en rimlig tid, vanligtvis 14 dagar, efter mottagandet från oss. Under denna tid, är det möjligt för oss att undersöka och lösa eventuella problem som kan ha uppstått med beställningen.
Det är viktigt att påpeka att efter den här rimliga tiden har passerat, friskriver sig HDSCAN från ansvar eftersom det då ligger utanför vår kontroll hur kunden hanterar sina datafiler. Vi rekommenderar alltid våra kunder att vara noga med sina filmer och media och att göra säkerhetskopior på fler enheter än det som levererats från HDSCAN.
Vi hoppas att denna information hjälper våra kunder att förstå vikten av att granska och hantera sina digitaliserade filmer och media på ett ansvarsfullt sätt, samt för att undvika eventuella problem med leveransen.
Så för att sammanfatta, var noga med att kontrollera dina filmer inom 14 dagar efter mottagandet från HDSCAN och kontakta oss om du upptäcker något problem. På så sätt kan vi hjälpa dig att lösa det så fort som möjligt.
Det är viktigt att notera att om du inte kontaktar oss inom den här tidsramen så kan det vara svårt för oss att hjälpa dig. Eftersom det då ligger utanför vår kontroll hur du har hanterat och lagrat dina filmer.